فناوریهای مورد استفاده در طراحی سایت چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فناوریهای مورد استفاده در طراحی سایت چیست؟
نوشته شده در سه شنبه 21 بهمن 1393
بازدید : 403
نویسنده : فرشته شکری

شرکت Microsoft که در زمینه کامپیوتر فعالیت گسترده ایی دارد، و اکثر برنامه های کاربردی در این زمینه را تامین می نمایید، فناوری برای طراحی سایت تولید کرده است که Microsoft .NET Framework نام دارد.

برای کار کردن با این فناوری و طراحی سایت، باید تجربیات زیاد و دانش کافی کسب نماییم. همچنین یک طراح سایت برای طراحی قالب سایت خود و گرافیک بهتر و زیباتر سایت خود، باید با نرم افزار های گرافیکی مثل فتوشاپ آشنایی کافی داشته باشد.

طراحی سایت امروزه با آمدن نرم افزار های آماده برای طراحی، البته امری آسان تر نسبت به گذشته شده است. حتی برای راه اندازی بسیاری از وب سایت ها دیگر نیاز به نوشتن حتی یک خط برنامه نیست، که البته اینگونه سایت ها امکانات محدودی خواهند داشت؛ حتی محدود تر از یک وبلاگ!

پس بهتر است اگر می خواهیم  طراحی مناسبی سایت مان داشته باشد، طراحی آن را به شرکت های معتبر طراحی سایت بسپاریم. از جمله ی معروف ترین شرکت های طراحی سایت، شرکت طراحی سایت گسترش و پردازش مبنا (sitedesign-co.com) را می توان نام برد که با استفاده از بهترین ابزار و نیروها در طراحی سایت در کشور عزیزمان ایران قدم برداشته است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: